foto's - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Jana Dabaut - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Bhaktapur, Nepal van Jana Dabaut - WaarBenJij.nu

foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jana

02 November 2009 | Nepal, Bhaktapur

Hellow,

foto's te vinden via volgende link: http://picasaweb.google.com/jana.dabaut/India# Het zijn er niet veel want het gaat supertraag. Als ik later nog eens veel tijd heb zal ik erbij plaatsen.

Groetjes jana

  • 04 November 2009 - 11:51

    Lore:

    hellow meid, ben echt blij om lezen dat get goe stelt, ik zie onmiddellijk weer alles voor mij. Als ik heel eerlijk ben ben ik toch een beetje jaloers hihi zou direct terug willen. Geniet er van !!!!!

  • 05 November 2009 - 13:59

    Eveline Delbecque:

    Hallo Jana, het is leuk om jouw verhalen te kunnen lezen, en jouw reis wat te kunnen volgen. Ik ben blij dat je het daar goed stelt. Mooie foto's trouwens. Geniet er nog van, en ik blijf je verder volgen.
    Groetjes Eveline

  • 08 November 2009 - 12:41

    Fam Bracke Guido:

    Hallo,
    zo te zien geniet je met volle teugen van je reis.
    Prachtige foto's trouwens.
    Bij ons doet het hier niet anders dan regenen.
    Nog veel plezier ginder en we blijven je reisverslagen volgen.
    Ik moest ook nog vele groeten doen van de ganse "ploeg".

    Grt,
    Guido

  • 18 December 2009 - 08:48

    Lore :

    je foto's doen veel dingen terugkeren .... zo zalig tis toch een prachtig land e

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Bhaktapur

Mijn Nepalees avontuur

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Afscheid nemen ....

09 Mei 2010

Tashi Delek

23 April 2010

Happy new year 2067!!

11 April 2010

Een superweek ...

31 Maart 2010

een bewogen week ...
Jana

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 26877

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2009 - 07 Mei 2010

Mijn Nepalees avontuur

Landen bezocht: